L'Eliana se suma a la candidatura al Premi Princesa d'Astúries per la resposta col·lectiva a la DANA L'Eliana se suma a la candidatura al Premi Princesa d'Astúries per la resposta col·lectiva a la DANA
Camp de Túria - Notícies -
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Benissanó, Olocau, Llíria, Gàtova, Nàquera, Vilamarxant......

Hui es Dimarts 01 d'abril del 2025
Seccions del Crònica

Pots buscar açí en el diari

L'Eliana se suma a la candidatura al Premi Princesa d'Astúries per la resposta col·lectiva a la DANA


#Leliana #PremiosPrincesadeAsturias

Quan els desastres colpegen, la força d’un poble es mesura per la capacitat de respondre unit.

L’Ajuntament de l’Eliana s’ha adherit a la proposta de la Universitat de València per reconéixer la resposta solidària i l’acció ciutadana durant la DANA d’octubre passat.

L’Ajuntament de l’Eliana ha formalitzat la seua adhesió a la candidatura al Premi Princesa d’Astúries de la Concòrdia 2025, una iniciativa impulsada per la Universitat de València amb l’objectiu de posar en valor l’actuació solidària i el treball col·lectiu dut a terme durant l’emergència causada per la DANA (Depressió Aïllada en Nivells Alts) que va afectar greument diverses comarques el passat octubre.

L’alcalde del municipi, Salva Torrent, ha subscrit una carta de suport a la candidatura, en què destaca la implicació ciutadana i la capacitat de resposta davant una situació de crisi. Segons les seues paraules, «la ciutadania de l’Eliana, juntament amb la resta de poblacions afectades, ha demostrat clarament que davant les adversitats és fonamental actuar conjuntament i amb empatia».

El document municipal incideix especialment en el paper del voluntariat, considerat clau en les tasques d’assistència i suport a les persones damnificades. Així mateix, es fa esment a la resiliència mostrada per les persones afectades, així com als valors de cooperació i ajuda mútua que van guiar l’actuació comunitària durant els dies més complicats de l’emergència.

Amb esta adhesió, l’Ajuntament de l’Eliana reafirma el seu compromís amb els valors cívics i la solidaritat institucional, sumant-se a altres entitats i municipis que també han manifestat el seu suport a la candidatura, impulsada des de l’àmbit universitari valencià.

   


Publicat per Àgora CT. Col·lectiu Cultural sense ànim de lucre per a promoure idees progressistes Pots deixar un comentari: Manifestant la teua opinió, sense censura, però cuida la forma en què tractes a les persones. Procura evitar el nom anònim perque no facilita el debat, ni la comunicació. Escriure el comentari vol dir aceptar les normes. Gràcies

Cap comentari :

BlueSky Mastodon NotaLegal