La Policia Local de Riba-roja de Túria publica la seua memòria d'actuacions de 2024: Més de 9.000 intervencions en un any marcat per la Dana La Policia Local de Riba-roja de Túria publica la seua memòria d'actuacions de 2024: Més de 9.000 intervencions en un any marcat per la Dana
Camp de Túria - Notícies -
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Benissanó, Olocau, Llíria, Gàtova, Nàquera, Vilamarxant......

Hui es Diumenge 30 de març del 2025
Seccions del Crònica

Pots buscar açí en el diari

La Policia Local de Riba-roja de Túria publica la seua memòria d'actuacions de 2024: Més de 9.000 intervencions en un any marcat per la Dana



#RibaRojaDeTúria #PoliciaLocal #SeguretatCiutadana

La labor dels agents de la Policia Local és essencial per garantir la seguretat i el benestar de tota la població.

La Policia Local de Riba-roja de Túria ha presentat la seua memòria d'actuacions de 2024, amb un total de 9.165 intervencions en un any marcat per l'impacte de la Dana i l'increment de les campanyes de conscienciació.

La Policia Local de Riba-roja de Túria ha fet públic el balanç de les seues actuacions durant 2024, un any en què els 56 agents del cos van dur a terme un total de 9.165 intervencions en diferents àrees. Les actuacions, repartides entre diverses unitats com Patrulles, Policia de Barri, Judicial de Trànsit i Transports, Seguretat Ciutadana i Prevenció de Delictes, entre altres, reflecteixen l'ampli abast del treball policial en el municipi.

Entre les accions més destacades, la Policia Local va desenvolupar campanyes de conscienciació relacionades amb l'ús indegut del telèfon mòbil, el cinturó de seguretat, el casc, els elements de retenció infantil, el control de pes de vehicles, tacògrafs, transport escolar i de menors, així com controls de velocitat i alcoholèmia. Les disposicions municipals van registrar 1.124 actuacions, una xifra superior a les 933 de 2023, amb un total de 401 intervencions relacionades amb el control d'animals, 226 amb permisos d'obra i 107 amb consum de begudes alcohòliques.

En matèria de Seguretat Pública, es van realitzar 1.152 actuacions, de les quals 258 van estar relacionades amb substàncies estupefaents, 180 amb identificacions i 130 amb atencions a víctimes de violència de gènere. En Seguretat Viària, es van tramitar 1.952 infraccions, incloent 1.582 denúncies per incompliment de la Llei de Seguretat Viària i més de 80 controls d'alcoholèmia.

L'acció policial en centres escolars també va ser rellevant, amb 55 xarrades de conscienciació per a 2.240 alumnes i 1.206 controls en entrades i eixides dels centres educatius. Pel que fa a la protecció de dones, es van efectuar 34 actuacions per violència de gènere, mentre que en l'àmbit de persones incapacitades i malalts mentals es van realitzar 569 intervencions.

En relació amb el medi ambient, la unitat va dur a terme 174 intervencions, incloent accions per evitar furts en propietats agrícoles i la vigilància del parc Natural del Túria.

L'any 2024 va estar marcat per la Dana, que va obligar a reforçar els serveis policials des del 29 d'octubre fins al 19 de novembre. En aquest període, es van dur a terme més de 170 actuacions amb la col·laboració de 29 cossos de Policia Local de tota Espanya.

L'alcalde de Riba-roja, Robert Raga, ha valorat positivament l'actuació dels agents i ha subratllat la importància de "continuar dotant de més i millors mitjans tecnològics al cos de la Policia Local per a una major efectivitat del servei".

Redacció Crònica font municipal


Publicat per Àgora CT. Col·lectiu Cultural sense ànim de lucre per a promoure idees progressistes Pots deixar un comentari: Manifestant la teua opinió, sense censura, però cuida la forma en què tractes a les persones. Procura evitar el nom anònim perque no facilita el debat, ni la comunicació. Escriure el comentari vol dir aceptar les normes. Gràcies

Cap comentari :

BlueSky Mastodon NotaLegal